Mop Papua Dikeluarkan Dari Sekolah, Dan Harus Melakukan Rontgen



Mop Papua Dikeluarkan Dari Sekolah, Dan Harus Melakukan Rontgen

Dikeluarkan Dari Sekolahan

Pak Guru molai bertanya : "Obed, kitong ini su cape deng ko pu kelakuan yang nakal kali ini.. Memang ko pintar tapi ko nakal bikin tong cape urus ko di sekolah ini obet, jadi kitong mau kasih keluar ko dari sekolah e!"

Obed pun menjawab : "Iyo sudah pak guru, tapi sebelum kamu dorang kasih keluar saya kamu dorang kasih balik sa pu uang skolah e, yang sa su bayar dari kelas 1 sampe kelas 6 e pak guru!"

Pak Guru bertanya lagi : "Iyo nanti tong kasih kembali ko pu uang, tapi ko juga musti kasih kembali nilai yang tong kasih untuk ko dari kelas 1 sampe kelas 6 juga e!"

Obed menjawab kembali : "Iyo pak guru, nanti sa kasih kembali raport itu untuk kamu dorang sudah.."

Pak guru de ganas, dan pak guru bicara "Bah Obed ini tinggal jawab sa trus e.. kalau begitu Obed ko kasih kembali ilmu yang tong su kasih untuk ko selama sekolah e!"

Langsung Obed de bilang .. "Adoooh Bapa Guru kalau yang itu memang sa tra bisa kasih kembali, tapi sa akan coba untuk MELUPAKANNYA e..wwkwkwkwkwkwkwkwkwk.."


Harus Melakukan Rontgen

Nene yang satu ni ada rasa sakit di dada, jadi nene ada pi periksa ke dokter. Saat itu Dokter pun langsung pi periksa nene tersebut, dan berapa menit kemudian dokter bilang nene harus rontgen dahulu e...

Nene bingund, jadi nene Tanya deng itu dokter, "Anak dokter rongseng itu semacam apa e?""

Dokter: "Oh, rontgen itu hanya foto saja nene.."

Nene balas: "Oh foto doing kan? kalo begitu nene berdiri samping bunga baru anak dokter foto nene e, biar kelihatan bagus hasilnya... wkwkwkwkkwk.."



Sumber : https://www.ketawa.com/2017/12/11992-dikeluarkan-dari-sekolah.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Mop Papua Dikeluarkan Dari Sekolah, Dan Harus Melakukan Rontgen"

Post a Comment

Silahkan sampaikan komentar anda, asal jangan nyepam disini loh yah!